Door: Lenny Gerdes, Hoofdredacteur
Speciaal voor alle geweldige mama’s in Nederland is er een nieuw glossy magazine: MAMA. Een uniek concept dat het moederschap combineert met glamour. MAMA is een mooi, sprankelend maandblad dat gaat over de dromen en behoeften van moeders. Een blad dat laat zien dat het leven met kinderen alleen maar leuker wordt.
Redactionele formule
MAMA is een glossy magazine met herkenbare verhalen van (bekende en onbekende) moeders en inspirerende lifestyle-reportages. Moederschap met een tikje glamour. Het blad brengt een uitgebreide mix aan onderwerpen: mode, psychologie, persoonlijke verhalen, reizen, gossip, beauty, werk, interieur, financiën en koken. Iedere maand staat er een bekende moeder op de cover die exclusief over haar moederschap vertelt. MAMA wordt gemaakt door moeders voor moeders.
USP’s
Het enige glossy lifestylemagazine voor mama’s.
Doelgroep
MAMA is er voor alle geweldige moeders die het beste uit het leven met kind(eren) willen halen. Vrouwen die niet de beperkingen willen zien, maar juist de mogelijkheden van hun moederschap. De MAMA-lezeres is 20-45 jaar en heeft kinderen in de leeftijd van 0–12 jaar. Ze heeft meestal een baan. Ze brengt graag tijd door met haar kinderen, partner, familie en vrienden. De MAMA-lezeres is een moderne vrouw met een brede interesse die oog heeft voor trends.
Waarom onze doelgroep niet zonder kan
Hoofdredacteur Lenny Gerdes: “Door de opvoedprogramma’s op de Nederlandse televisie kreeg ik de laatste tijd bijna het idee dat kinderen je leven alleen maar moeilijk, zwaar en ingewikkeld maken. MAMA is het eerste Nederlandse tijdschrift dat laat zien, dat het leven met kinderen alleen maar leuker wordt en dat je nog steeds je fabulous zelf kunt zijn. Je moet je leven hooguit anders organiseren.”