MediaMakers » |
BRES |
||||
Edicola Publishing B.V. Gotlandstraat 40 7418 AX Deventer Postbus 2013 74200 AA Deventer www.edicola.nl www.bresmagazine.nl Oplage: 5000 Hoofdredacteur: Dhr. J. Hiddinga Redactie: redactie@bres.org 0570-607561 Advertentieverkoop: info@bureauvanvliet.com 0570-606100 |
Door: Emy ten Seldam, hoofdredacteur BRES Magazine – bewustzijn in beweging – is een inspirerend tijdschrift, dat met elk nummer een ander thema uitdiept. Redactionele formule Al sinds 1965 is het een ‘kroniek van onze beschaving’ op het gebied van bewustzijn, nieuwe wetenschap, verborgen geschiedenis, religieuze stromingen, wereldwijde ontdekkingen, samenleving, duurzaamheid, alternatieve genezing, met als rode draad een universele spiritualiteit zonder dogma’s.
BRES is uniek, omdat de auteurs speciaal voor een thema in BRES schrijven waardoor de lezer deze artikelen niet in een ander tijdschrift tegenkomt.
Het verschijnt 6 keer per jaar en is een bewaartijdschrift om op terug te grijpen.
USP's
Doelgroep Hieronder vallen niet alleen de wat oudere lezers die soms vanaf het 1e nummer al abonnee zijn, maar er is een groeiend aantal jongere lezers vanaf ca. 30 jaar die het tijdschrift ontdekt. De doelgroep bestaat uit mannen en vrouwen.
Waarom de doelgroep niet zonder kan BRES gaat op unieke wijze dieper op alledaagse en niet-alledaagse thema’s in vanuit een spiritualiteit die universeel is, waardoor het tijdschrift telkens weer een inspiratie is voor de lezer om zijn leven bewust vorm te geven.
|