Help »
Ik ben mijn password vergeten, wat nu?
Via de link "Wachtwoord vergeten?" (rechtsboven) komt u in een standaardprocedure waarmee u via uw mailadres een nieuw wachtwoord aan kan vragen.
[ Omhoog ]
Hoe vaak worden de data van HandboekNederlandsePers.nl ververst?
Het redactieteam Handboek Nederlandse Pers is elke werkdag actief om media- en contactgegevens te actualiseren en uit te breiden. Elke nacht worden de nieuwe gegevens in de website verwerkt. U heeft dus dagelijks actuele gegevens.
[ Omhoog ]
Hoe kan ik de gegevens van een titel raadplegen?
Als u bent ingelogd kunt u via "zoekopdracht" op allerlei manieren naar een titel zoeken. In het resultaten overzicht kunt u door op de titel te klikken alle gegevens raadplegen.
[ Omhoog ]
Wat betekent het teken i voor een titel?
Door klikken op het icoon met de letter i, krijgt u een verkort overzicht met namen, telefoonnummers en mailadressen van een medium.
[ Omhoog ]
Waar kan ik tariefkaarten vinden?
Zonder in te loggen kunt u tariefkaarten vinden door bij PDF-link de code uit het boek in te vullen.
[ Omhoog ]
Wat is PDF link?
Via PDF-link kunnen Handboek-klanten zonder in te loggen tariefkaarten downloaden door eenvoudig het e-maildres in te vullen en de code uit het boek te gebruiken.
[ Omhoog ]
Ik ben net uitgelogd en kan niet opnieuw inloggen?
Waarschijnlijk heeft u dan niet uitgelogd via de "uitloggen" rechtsboven, maar is de browser gesloten; De site houdt uw inlogsessie dan 3 minuten in stand. Gedurende die tijd kunt u niet inloggen. Als u via de functie "uitloggen" afsluit kunt u direct weer inloggen.
[ Omhoog ]
Hoe kan ik het password veranderen?
Als u bent ingelogd kunt u via "instellingen" een nieuw wachtwoord aanmaken.
[ Omhoog ]
Waarom moet mijn gebruikersnaam mijn mailadres zijn?
Hiermee kunnen wij gebruikers informeren over onderhoud, nieuwe features en ontwikkelingen. Ook kunt u zo uw wachtwoord op nieuw opvragen.
[ Omhoog ]
Wat doe ik als ik geen downloadtegoed meer heb?
U kunt als abonnee uw selecties downloaden. U krijgt van ons een factuur per e-mail. Als u de gebruiksvorm "eenmalig" heeft (te zien bij "Mijn abonnement"), betaalt u vooraf via Paypall of Ideal.
[ Omhoog ]
Het duurt lang voordat ik de zoekresultaten zie?
Dit kan van diverse factoren afhangen. De snelheid van uw internetverbinding, de hoeveelheid titels in uw zoekopdracht etc.
[ Omhoog ]
Waarom vind ik maximaal 3.000 resultaten?
Hoe meer resultaten u kiest, hoe meer data er over de internetverbinding moet worden gehaald. Dit vertraagt het werken. Vandaar dat de grens op max. 3.000 records staat.
[ Omhoog ]
Hoe vind ik gespecialiseerde redacteuren?
De gespecialiseerde redacteuren kunt u selecteren als u een abonnement "intensief" heeft. Zie voor meer info onder "Abonnementen" in het menu.
[ Omhoog ]
Wat is het verschil tussen mediaselecties en zoekopdrachten?
In mediaselecties slaat u de resultaten (lijst media) op. Bij zoekopdrachten slaat u de criteria op. In een mediaselectie kunnen minder media staan dan in de zoekopdracht, bijvoorbeeld omdat u niet alle media die aan de criteria van de zoekopdracht voldoen aangevinkt heeft.
[ Omhoog ]
Kan ik ook personen zoeken?
Ja. Via "zoekopdracht" kunt u onderaan het zoekscherm kiezen voor de optie "Overstappen op personen zoeken". Daar kunt u op naam, functie en mediumsoort zoeken.
[ Omhoog ]
Kan ik ook bedrijven zoeken?
Ja. Via "zoekopdracht" kunt u onderaan het zoekscherm kiezen voor de optie "Overstappen op bedrijven zoeken". Daar kunt u op bedrijfsnaam en mediumsoort zoeken.
[ Omhoog ]
Ik kan niet inloggen met mijn gebruikersnaam?
Als u voorheen in uw account inlogde met een gebruikersnaam die geen mailadres is, kunt u tijdelijk nog met die gebruikersnaam inloggen. Daarna wordt u verzocht dit om te zetten naar uw e-mailadres.
[ Omhoog ]