MediaMakers » |
Hello Zuidas |
||||
Zuidas Publishers Strawinskylaan 151 1077 XX Amsterdam www.zuidaspublishers.nl Oplage: 20000 Hoofdredacteur: Mw. R. Lange Redactie: hellozuidas@zuidaspublishers.nl 020-3620993 Advertentieverkoop: info@zuidaspublishers.nl 020-3620993 |
Door: Romy Lange, hoofdredacteur Het magazine Hello Zuidas biedt een tastbaar platform voor werkenden, bewoners, bezoekers en geïnteresseerden van Zuidas Amsterdam. Het magazine is een middel om de diverse belangen/interesses van organisaties op Zuidas te verenigen binnen een medium. Redactionele formule Het gemeenschappelijke binnen de diversiteit van Zuidas wordt benadrukt door de identiteit van de “Zuidas’er” te zoeken. Het magazine wordt tweemaandelijks uitgegeven en met het streven naar een minimale oplage van 20.000 exemplaren per editie.
De inhoud spitst zich toe op de vier pijlers van Hello Zuidas aangevuld met nieuws uit het gebied en content over de belangrijkste sectoren die vertegenwoordigd zijn op de Zuidas. Daarbij wordt nadrukkelijk rekening gehouden met de interesses van onze doelgroepen.
De Pijlers:
Daarnaast wordt de content van het magazine gestaafd met de ‘belangrijkste’ bedrijfsbranches aanwezig op Zuidas. Gedachte hierachter is dat de doelgroep hierdoor sneller betrokken raakt bij het magazine.
Belangrijkste branches van Zuidas:
Als derde laag voor content bepaling van het magazine worden interesses van de doelgroep gebruik.
Interesses doelgroep:
USP's
Hello Zuidas is bedoeld om alle mensen die op de Zuidas wonen en werken met elkaar te verbinden. In een groot zakelijk gebied als de Zuidas, is de kans groot dat bedrijven en bewoners niet met elkaar, maar vooral naast elkaar leven. Hello Zuidas laat grote en kleine bedrijven maar ook bewoners op een andere manier kennis met elkaar maken, waardoor nieuwe samenwerkingen ontstaan. Door interviews met bankiers, partners van advocatenkantoren, maar ook bijvoorbeeld met mensen die verantwoordelijk zijn voor het onderhoud van de Zuidas, leert men elkaar op een nieuwe manier kennen. Naast alle zakelijke elementen in het magazine biedt de agenda die we elke editie in het magazine plaatsen, lezers de kans om met cultuur en sport in dit gebied kennis te maken.
Doelgroep
De doelgroepen kunnen over het algemeen genomen beschreven worden als hoogopgeleid, succesvol, carrière gericht, internationaal georiënteerd.
|