MediaMakers » |
Massage Magazine |
||||
Business Content Media B.V. Binckhorstlaan 36 2516 BE Den Haag businesscontentmedia.nl www.massage-magazine.nl Oplage: 3250 Redactie: massagemag@businesscontenmedia.nl 070-2211944 Advertentieverkoop: info@businesscontentmedia.nl 070-2211944 |
Door: Marco Jouret, Hoofdredacteur Massage Magazine is een nieuw, onafhankelijk vakblad voor iedereen die zich beroepshalve bezighoudt met onspannende en/of therapeutische massages. Het blad verschijnt zes keer per jaar en slaat een brug tussen wellness en - al dan niet medisch geïndiceerde - therapie.
Redactionele formule De vraag naar massages is de laatste jaren sterk groeiend. Dit hangt nauw samen met de huidige wellness-trend, die zich aan het wortelen is in alle geledingen van de uiterlijke verzorging en ook merkbaar begint te worden in de gezondheidszorg, die daarin ook commercieel kansen ziet liggen.. De redactionele formule van Massage Magazine is erop gericht om iedereen die zich met welke vorm van massage dan ook bezighoudt – medisch, therapeutisch of ontspannend – informatie en inspiratie te bieden voor een optimale beroepsuitoefening en een bredere scope op het vak. Daarbij komen niet alleen nieuwe, vaak verrassende behandelmethodes aan de orde, maar ook medische achtergronden, commerciële bedrijfsvoering en praktische adviezen om als behandelaar zelf in goede conditie te blijven. In combinatie met nieuws uit de branche resulteert dit in een gevarieerd vakblad voor alle disciplines in de massagewereld.
USP’s Het bijzondere van Massage Magazine is dat dit vakblad (para)medische en therapeutische kennis en inzichten combineert met de praktische aanpak van commerciële, op ontspanning gerichte lichaamsverzorging en daarmee ‘the best of both worlds’ biedt.
Doelgroep Massage Magazine richt zich op een brede doelgroep, bestaande uit schoonheidssalons, spa’s, kuuroorden, sportmasseurs, voetverzorgers, fysiotherapeuten, fitness- en sauna-instituten, massageopleidingen en natuurlijk massagesalons. Kortom: iedereen die zich met massage bezighoudt.
Waarom onze doelgroep niet zonder kan Door de groeiende belangstelling voor massage, neemt ook het aantal aanbieders van massages toe. In Massage Magazine vinden zij praktische informatie hoe zij zich kunnen onderscheiden van collega’s om zo de gunst van de consument te winnen.
|