MediaMakers » |
Vakblad Kleur & Stijl |
||||
Spoor & Partners Uitgeefdiensten B.V. Wateringweg 129 2031 EG Haarlem www.spoorenpartners.nl www.vakbladkleurenstijl.nl Oplage: 2000 Hoofdredacteur: Mw. C. van den Puttelaar Redactie: ![]() ![]() Advertentieverkoop: ![]() ![]() |
Door: Carla van den Puttelaar, hoofdredacteur In 2006 werd vakblad Kleur & Stijl gelanceerd: het magazine voor de imagestylist. Het eerste magazine werd met groot succes geïntroduceerd aan deze specifieke doelgroep. Redactionele formule Er is een toenemende vraag naar een totaalconcept met betrekking tot het uiterlijk. Kleur & Stijl voorziet in deze behoefte en is uitgegroeid tot de stijlgids van menig professional.
Vanwege het vijfjarig jubileum is er hard gewerkt aan de restyling van Kleur & Stijl. De septembereditie krijgt dan ook een nieuwe look. Ondanks deze transformatie, blijven de kenmerken overeind staan: puur, Hollands en no nonsense. Kleur & Stijl staat nog steeds boordevol praktische tips en tricks, interviews en andere vakgerelateerde artikelen.
Aan Kleur & Stijl werkt een team van professionals met ervaring uit de verschillende branches mee. Door deze input weet het zich op een hoog niveau te kwalificeren. Kleur & Stijl komt 4 keer per jaar uit en is ongeveer 100 pagina’s dik en is zowel online al in printversie te bestellen.
USP's
Doelgroep Dat het lezen van vakinhoudelijke informatie niet saai hoeft te zijn, bewijst het door het magazine de allure mee te geven van een glossy. Kleur & Stijl is er voor die professional die de verbinding ziet tussen de verschillende beroepen als kapper, visagist en imageconsultant. Dat is waarin het vakblad zich onderscheidt en uniek is. Kleur & Stijl richt zich niet alleen op de trends, maar stelt de mens centraal en datgene wat hij of zij wil uitstralen.
Waarom onze doelgroep niet zonder kan Kleur & Stijl is het eerste en enige magazine dat het uiterlijk vanuit verschillende invalshoeken belicht. De informatie informeert en inspireert de lezers van het vakblad Kleur & Stijl en kan aangewend worden om binnen het eigen bedrijf toe te passen
|