TitelNieuws » |
Schiphol komt met eigen glossy |
|||
|
De uitgevers van Amsterdam Magazine hebben per 1 september een nieuwe uitgave: Schiphol Magazine. Deze gratis glossy met een oplage van 100.000 stuks wordt maandelijks verspreid op de gehele luchthaven. De glossy praat bezoekers van Schiphol bij over bijzondere bestemmingen, extreme sports, boeken, fashion, gadgets, DVD’s en meer. Ook wordt er een kijkje gegeven in de keuken van de luchthaven zelf. Reizigers delen hun ervaringen, een piloot legt uit wat er allemaal in de cockpit zit en bekroonde auteurs geven je iets te lezen.
Nog geen jaar geleden lanceerden uitgevers Wouter Wijtenburg en Linda Korver (respectievelijk 27 en 28 jaar) Amsterdam Magazine. ‘Dat was de warming up,’ zegt Wijtenburg over de grootste Engelstalige stadsglossy. ‘Nu ben ik ontzettend blij met de kans die de luchthaven ons biedt om het officiële Schiphol Magazine te maken en daar gaan we natuurlijk iets heel bijzonders van maken. Deze glossy wordt het visitekaartje van Nederland voor alle buitenlandse bezoekers.'
|