Coiffure Media Group heeft alle activiteiten in de kappersbranche overgenomen van Vakbladen.com. Coiffure Media Group richt zich met haar online en offline kanalen op de professionele kappersbranche.
				
				Doelstelling van de uitgeverij  is (aankomende) ondernemers, salonmanagers en werknemers in de sector  te voorzien van relevante informatie op het gebied van (haar)mode,  interieur, vaktechniek en salon business.
Coiffure Media Group heeft drie eigenaren: Rik Stuivenberg, Rinus  Vissers en Ronald Vedder. Door de oprichting van Coiffure Media Group  willen zij, samen met de redacties, krachten en expertise bundelen om  adequaat in te spelen op de wensen van kappers & haarstylisten,  leveranciers en producenten in de markt. Coiffure Media Group wordt  gevestigd in Zwolle.
Coiffure Media
De kanalen hebben allemaal een aparte redactie, zodat de focus op de  eigen doelgroep gewaarborgd blijft. Marian Kaak is eindverantwoordelijk  voor alle content en Ronald Vedder is eindverantwoordelijk voor alle  commerciële activiteiten.
Coiffure is een  inspirerend en onafhankelijk platform voor kappers die het beste uit  zichzelf en uit hun team willen halen. Het magazine biedt een mix van  lange en korte verhalen over de laatste ontwikkelingen, business, haar-,  mode- en beautytrends en salondesign. Via verschillende kanalen - het  magazine, online, social media, de Coiffure Award (i.s.m. Schwarzkopf  Professional) en Coiffure TV - heeft Coiffure een groot bereik onder  kappers en hairlovers.
Estetica NL is  onderdeel van een internationaal netwerk. Het Estetica Network telt nu  22 internationale edities verspreid in 60 landen. Het glossy magazine  brengt een mix van wereldse haartrends, alsmede hieraan gerelateerde  onderwerpen als fashion, design en lifestyle.
One Hairdresser  richt zich op de steeds grotere groep professionele zzp-kappers, met  onderwerpen die specifiek aansluiten op de belevingswereld van deze  groep, zoals business, educatie en haartrends.
Met het brede merkenportfolio en de diverse mediakanalen wil de Coiffure  Media Group niet alleen de hele kappersbranche bereiken, maar ook het  kappersvak als geheel - in al haar diversiteit - naar een nóg hoger  niveau tillen.