TitelNieuws » |
Eigen.Zinnig nieuw magazine van Grolsch |
|||
|
Grolsch lanceert in samenwerking met G&J Uitgevers medio juli Eigen.Zinnig. Een eenmalig tijdschrift dat een ode brengt aan het karakter en de eigenzinnigheid in Nederland. Hoewel Grolsch initiator is van het blad, wordt het een neutraal non-branded magazine. Op de cover van het tijdschift staan acteur Tygo Gernandt en zangeres Sanne Hans, beter bekend als Miss Montreal, zij vertegenwoordigen volgens Grolsch de eigenzinnigheid van Nederland.
Jan Nales, Marketing Directeur van Koninklijke Grolsch N.V.: "Kritische tongen beweren dat Nederland steeds meer aan het vervlakken is. Winkelstraten zien er bijna overal hetzelfde uit en dezelfde Ikea boekenkast siert vele huiskamers. Wij willen in Eigen.Zinnig magazine laten zien dat Nederlanders wel degelijk eigenzinnig zijn. De lancering van dit magazine vormt de kick-off van een nieuwe merkcampagne van Grolsch, waarin we proosten op de eigenzinnigheid die overal en in iedereen te vinden is."
Eigen.Zinnig magazine is vanaf medio juli verkrijgbaar bij 3.000 verkooppunten door heel Nederland. Het blad telt 148 pagina’s en verschijnt in een oplage van 50.000 stuks. De verkoopadviesprijs is 4,95 euro.
|