OverGeld.nl, het financiƫle platform van De Telegraaf, en het gratis online huishoudboekje CashFlow.nl gaan de samenwerking aan en lanceren gezamenlijk OverUwGeld: een online magazine over persoonlijke financiƫn.
				
				Het magazine informeert consumenten op een laagdrempelige en  interactieve manier over ontwikkelingen op het gebied van personal  finance die de portemonnee van de lezer raken.
Naast artikelen  wordt ook middels video uitleg en besparingstips gegeven. Iedere drie  maanden verschijnt het online magazine met elke keer een ander  hoofdthema. In het eerste nummer is het hoofdthema belasting, maar ook  onderwerpen als pensioen en sparen komen aan bod. Het magazine wordt  gestuurd naar de database van OverGeld en Cashflow – bestaande uit  225.000 relaties - en is via een banner op de sites gratis te  downloaden. OverUwGeld verschijnt binnenkort ook op iPad.
“De samenwerking met OverGeld en Cashflow is een logische stap”  volgens Invers directeur Bart den Hollander.  “Door de redactionele koppeling met de portal OverGeld blijven  gebruikers van het digitale huishoudboekje Cashflow.nl op de hoogte van  de laatste ontwikkelingen die betrekking hebben op het eigen financiële  huishouden. Bijvoorbeeld verstrekte besparingstips kunnen ze direct  doorvoeren en het effect kunnen ze na verloop van tijd terug zien binnen  Cashflow.nl.”
Quirine Faber, Channel manager  OverGeld.nl bij Telegraaf Media Nederland “De samenwerking is een  natuurlijke match tussen twee bedrijven die de consument helpt  informatie over personal finance transparant te maken.  Het sluit goed  aan bij ons doel de consument van informatie te voorzien die zij nodig  heeft bij het maken van financiële beslissingen.”