TitelNieuws » |
Sanoma Media lanceert Stepaday.nl |
|||
|
In het nieuwe jaar lanceert Sanoma Media Stepaday.nl, een online afvalprogramma met betaalde toegang. Deelnemers kunnen in eerste instantie gratis kennismaken met de tools op www.stepaday.nl, de extra opties en functionaliteiten zitten echter achter een betaalmuur.
Net als zijn Amerikaanse voorbeelden biedt de site biedt tools om inzicht te krijgen in het eetpatroon en eetgedrag. Elke gebruiker krijgt een persoonlijk afvalplan. Gebruikers krijgen daarbij tips over hoe je ‘slechte gewoonten’ kunt doorbreken, en er is dagelijkse begeleiding.
Successen en mijlpalen worden gevierd met badges en tv-kok Mathijs Vrieze stelt persoonlijk gezonde recepten samen. Heb je een dipje, dan krijg je een mail met tips. Een paar dagen teveel koolhydraten? Dan vind je in je mailbox vervangende recepten.
De lancering van Stepaday.nl wordt ondersteund met een grote campagne: online, in de bladen (zo besteedt Margriet veel aandacht aan de site) en op radio en tv.
|