TitelNieuws » |
Hoogkamer vertrekt bij MarketingTribune |
|||
|
Na twaalf jaar neemt Sjaak Hoogkamer afscheid als hoofdredacteur van MarketingTribune. Met ingang van 1 november 2024 draagt hij zijn taken over aan Imke Walenberg en Kel Koenen. Hoogkamer gaat per 1 april 2025 met pensioen. Walenberg, die sinds mei 2024 hoofdredacteur is van Marketingfacts, zal zich bij MarketingTribune vooral richten op het online platform. Koenen, die ervaring heeft in diverse mediaplatforms, wordt verantwoordelijk voor het tijdschrift. Beide blijven naast hun nieuwe rollen ook actief bij andere titels van BBP Media. Hoogkamer blikt met tevredenheid terug op zijn tijd bij MarketingTribune en benadrukt de groei van het platform onder zijn leiding. Hij bedankt zijn team en kijkt uit naar zijn pensioen. BBP Media is blij met de komst van Walenberg en Koenen en is ervan overtuigd dat zij MarketingTribune succesvol verder zullen ontwikkelen.
|