TitelNieuws » |
Nieuwe naam voor SpaOnline Wellness Magazine |
|||
|
Het SpaOnline Wellness Magazine heet voortaan Wellness Magazine. “Het magazine heeft vanaf het begin meegelift op onze online sauna-boekingssite SpaOnline.com. Het magazine was al na korte tijd bekend als het Wellness Magazine. Zodoende is het een logische stap om de naam te veranderen. Voor de lezer is het nu gelijk duidelijk wat men kan verwachten”, vertelt Faizal Siddiqui, uitgever van het Wellness Magazine. Niet alleen de naam verandert. Het aantal uitgaven van het magazine gaat van vier naar zes maal per jaar en ook de gehele redactieformule is nog meer toegespitst op de wensen van de klant.
Geconstateerd mag worden dat Wellness Magazine een groeispurt heeft gerealiseerd. Ondanks het succes ziet de redactie van Wellness Magazine wel dat er altijd ruimte is voor verbetering en een continue aanpassing aan de wensen van de klant noodzakelijk is. Faizal Siddiqui begrijpt dat stilzitten en afwachten geen optie is. Hij vertelt: “Wellness is een ruim begrip. Het omvat alles wat men doet om er goed uit te zien en zich goed te voelen. Het is een zware tijd in de magazine sector en wij zijn trots dat wij juist in deze tijd zo hard groeien. Een belangrijk onderdeel daarvan is luisteren naar onze lezers en fans. Zodoende zal onze redactie bij de realisatie van het magazine nog meer onderzoek doen en meer specialisten, bloggers en bekende Nederlanders erbij betrekken.”
Vanwege het succes van Wellness Magazine zal het aantal uitgaven worden opgeschroefd van vier naar zes maal per jaar. Het eerste nummer van de tweede jaargang ligt in januari 2013 in de winkels. Elke editie heeft een eigen thema. Deze zijn: spiritualiteit, wonen, reizen, beauty, gezondheid en passie. Het Wellness Magazine, dat meer dan 120 pagina’s bevat, is te koop bij zowel de vele wellness resorts en hotels als bij alle bekende verkooppunten zoals De Bijenkorf, V&D, The Read Shop, Ako, Bruna en Primera. Het behoudt de vaste prijs van Euro 4,95.
Wellness Magazine is een glossy voor zowel de beginnende als de ervaren levensgenieter die al langer geïnteresseerd is in alle facetten van innerlijk en uiterlijk. In de hoofdstukken Trends, Beauty, Fitness, Spa’s, Thuis en Buitenland worden alle nieuwe trends en producten belicht. Wellness Magazine richt zich voornamelijk op de vrouw in de leeftijd van 21 tot 45 jaar met een bovengemiddeld inkomen die van het leven geniet.
|