TitelNieuws » |
Elma Multimedia trekt Jan Bakker aan |
|||
|
Voor haar nieuwe contentlabel Elma Content heeft Elma Multimedia bladenmaker, journalist en conceptdenker Jan Bakker aangetrokken. Bakker is per 1 april 2013 in dienst getreden en eindverantwoordelijke van de nieuwe tak. Elma Content zal online en offline concepten maken voor klanten en mediacontent gaan produceren en verrijken. Jan Bakker is duidelijk over zijn ambities bij Elma Content. ‘Ik wil media maken die ertoe doen. Voor opdrachtgevers, adverteerders én lezers. Te vaak maken we met z’n allen dingen die we bestempelen als mooi of leuk. Daar zit niemand, behalve de maker, op te wachten.’
Bakker vervolgt: ‘We leven in een wereld waarin de consument heel goed weet hoe communicatie moet klinken. In die wereld lopen commercie en inhoud dwars door elkaar. Het is geen botsing van belangen meer, maar een behoefte geworden van televisiekijkende mensen, met een iPad op schoot en een krant er half naast. Die behoefte gaat Elma met zijn saleskennis en nu ook met content-denken op een effectieve manier invullen. Klant blij, adverteerder blij en de lezer of gebruiker ook!’
|