TitelNieuws » |
More than Drinks! verandert in BeverageNL |
|||
|
Uitgeverij Alea Publishers start met een nieuw platform voor de hele drankensector: BeverageNL. Dit betekent dat More than Drinks!, wat zich vooral richtte op de slijtersbranche, verdwijnt. Alea Publishers wil in verschillende sectoren van de food&drinks-branche niet alleen de retail bedienen, maar de hele keten. Het online platform BeverageNL is gericht op de hele drankenbranche. Van (non)alcoholische dranken zoals wijn, bier en sterk, frisdranken, koffie en thee tot zuiveldranken en zuivelvervangers. “Drie jaar geleden startten we met Alea Publishers”, vertelt uitgeefdirecteur Roeland Dobbelaer. “Toen namen we naast EVMI, vakblad voor de levensmiddelenindustrie, diverse retailvakbladen over in de food & drinks branche, zoals Bakkers in Bedrijf, Vismagazine en Vakblad IJs. Al deze titels, online en print, hebben we de afgelopen jaren omgebouwd tot platformen die een hele sector bedienen. Niet alleen de winkelier of supermarkt, maar ook de achterliggende industrie.” Nu is het tijd voor de ombouw van More than Drinks!, aldus Dobbelaer. “Met het nieuwe platform en de aangepaste titel BeverageNL willen we de hele drankensector in Nederland bedienen. Niet alleen slijters, supermarkten en de out of home verkoopplaatsen als pompshops, kantines en stationslocaties, maar ook de drankenindustrie. In onze visie kun je niet alleen nog maar voor een deel van de sector schrijven. Door de huidige geopolitieke en ecologische situatie – denk maar aan de grondstoffenproblematiek – heeft elk nieuw feit effect op een hele sector. Daar willen wij over schrijven. En ook over innovatie, nieuwe technologieën, trends en nieuwe producten.”
|