TitelNieuws » |
Sanoma Media introduceert Know How |
|||
|
Sanoma Media komt met een nieuw populair wetenschappelijk magazine: Know How. In verschillende landen al een succes en nu ook op de Nederlandse en Belgische markt. Wat voegt Know How toe aan de bestaande popular science bladen? Hoofdredacteur Vivianne Bendermacher is er duidelijk over: ‘In een tijd waarin het media-aanbod steeds uitgebreider wordt en onze mediaconsumptie steeds verder versnippert, zal een nieuw magazine moeten focussen op snelle en makkelijk te verteren kost. Know How brengt daarom veel korte artikelen die worden geïllustreerd met uniek beeld en vooral met prachtige infographics.’ ‘Know How legt uit, maar laat vooral zien hoe dingen werken. Van stofzuiger tot satelliet - Know How weet hoe het werkt. Die kennis zetten we ook in voor adverteerders die producten ontwikkelen die uitleg behoeven. We gaan graag met ze in gesprek om vormen van samenwerking te bespreken die verder gaan dan de reguliere 1/1 pagina,’, verklaart Bendermacher. Bron: Reclameweek
|