Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

Programma Radar krijgt eigen magazine



Het consumentenprogramma Radar van de TROS krijgt een eigen magazine, dat RADAR+ gaat heten. Het magazine gaat elke 2 maanden verschijnen.


RADAR+ is een lifestyle-magazine met veel informatie voor de consument. Volgens de TROS kijken wekelijks ongeveer 2 miljoen mensen naar het tv-programma en bezoekt eenzelfde aantal de website.

 

 

"Dat succes komt doordat wij opkomen voor de consument'', aldus presentatrice Antoinette Hertsenberg, de hoofdredacteur van RADAR+.

 

''Ik merkte de afgelopen jaren dat er bij die consument een groeiende behoefte is het leven wat simpeler te maken. Daarom heb ik samen met de Radar-redactie een magazine bedacht dat enerzijds heel praktisch is en anderzijds ook ruimte geeft aan veel andere zaken.''

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Abonneren
Registreren
Zoekopdracht
PDF Link
Titelnieuws
MediaMakers