TitelNieuws » |
PROEF naar Commond |
|||
|
Commond - content for brands - heeft na een pitch een nieuw magazine voor de Vereniging van Keurslagers ontwikkeld. Er was behoefte aan een magazine dat de merkwaarden van de Keurslager ademde. Proef moest méér dan alleen een receptenblad worden. Er moest een compleet magazine komen dat de wereld van de Keurslager laat zien. Uiteindelijk koos de Vereniging van Keurslagers voor Commond - content for brands -om tot een nieuw concept te komen en het magazine te realiseren.
Joep Klaver, marketing manager Vereniging van Keurslagers: “Proef heeft tot doel het imago van de Keurslager te versterken. De voornaamste verandering bij de ontwikkeling van het nieuwe Proef magazine is de branding op basis van de merkwaarden. Deze waarden klinken dan ook door in alle rubrieken en artikelen. Om de redactionele formule van Proef te dragen heeft Commond vijf pijlers geformuleerd, die stuk voor stuk teruggrijpen op de merkwaarden. De rubrieken zullen bijvoorbeeld altijd gaan over het vak en de mensen, iets te maken hebben met verkoop en lekkere vleesrecepten bieden. En tot slot wordt het umfeld van de Keurslager weergegeven.”
|