Inloggen:      
    Wachtwoord vergeten?

TitelNieuws »

PROEF naar Commond



Commond - content for brands - heeft na een pitch een nieuw magazine voor de Vereniging van Keurslagers ontwikkeld.


Er was behoefte aan een magazine dat de merkwaarden van de Keurslager ademde. Proef moest méér dan alleen een receptenblad worden. Er moest een compleet magazine komen dat de wereld van de Keurslager laat zien. Uiteindelijk koos de Vereniging van Keurslagers voor Commond - content for brands -om tot een nieuw concept te komen en het magazine te realiseren.

 

Joep Klaver, marketing manager Vereniging van Keurslagers: “Proef heeft tot doel het imago van de Keurslager te versterken. De voornaamste verandering bij de ontwikkeling van het nieuwe Proef magazine is de branding op basis van de merkwaarden. Deze waarden klinken dan ook door in alle rubrieken en artikelen. Om de redactionele formule van Proef te dragen heeft Commond vijf pijlers geformuleerd, die stuk voor stuk teruggrijpen op de merkwaarden. De rubrieken zullen bijvoorbeeld altijd gaan over het vak en de mensen, iets te maken hebben met verkoop en lekkere vleesrecepten bieden. En tot slot wordt het umfeld van de Keurslager weergegeven.”

Han van den Eijnden, van Commond: “Het vakmanschap van de Keurslager wordt geïllustreerd in Proef. Hierdoor raakt de lezer geïnspireerd om verrassende en actuele recepten uit te proberen. Veel aandacht is er ook voor de mensen waar Proef om draait: de Keurslagers, hun medewerkers én hun klanten komen zowel in tekst als fotografie uitgebreid aan bod. Om aan te sluiten bij de huidige mediabeleving is Proef ook een middel om kruisbestuiving naar de website van de Keurslagers op gang te brengen. Consumenten zijn immers gewend om recepten en informatie op internet te vinden.”

Proef verschijnt acht maal per jaar in een oplage van ruim 230.000 exemplaren en is gratis verkrijgbaar bij elke Keurslager-winkel.

 

 

« Vorige   Overzicht   Volgende »

 

Index
Inloggen
Abonneren
Registreren
Zoekopdracht
PDF Link
Titelnieuws
MediaMakers