TitelNieuws » |
Nieuwe glossy's |
|||
|
De komende week worden er weer een aantal nieuwe glossy's op de markt gebracht.
Net als andere BN'ers krijgt ook de goedheiligman zijn eigen glossy. Het magazine SINT ligt vanaf vrijdag 23 oktober in de winkels en wordt uitgegeven door BCM Publishing in Eindhoven. Volgens de uitgever voldoet het blad aan de behoefte van goed nieuws. ,,Wat is er nou leuker dan te lezen over de grootste kindervriend onder ons. Een magazine waarbij je het nostalgische sinterklaasgevoel herbeleeft”, aldus directeur Eric Bruger. SINT wordt uitgegeven in een oplage van 60.000 en kost € 5,95 (incl. cd met Sinterklaasliedjes). Dinsdag 27 oktober brengt de NCRV het magazine Man bijt hond op de markt. Deze glossy gaat over gewone mensen met hun eigen bijzondere verhaal. Anders dan bij andere glossy's komt er geen BN'er aan te pas. Het magazine gaat verder waar het programma ophoudt. Zo laat Nel Veerkamp van de docusoap de Veerkampjes zien hoe ze eruit zag toen ze twintig was en buigen Boer Frans, Hanny Veerkamp en Vrolijke Toon zich over de problemen van de lezer. Het blad verschijnt voorlopig eenmalig. ,,Als het een succes wordt, blijft het zeker niet bij deze ene uitgave'', aldus hoofdredacteur Ans Jepkes van Man bijt hond.
|