MediaMakers » |
Salt |
||||
Rebel Media Creators B.V. Kleine Koppel 48 3812 PH Amersfoort www.rebelmediacreators.com www.getsalt.com Oplage: 17000 Hoofdredacteur: Mw. N. Bloemhard Redactie: natasha@getsalt.nl 033-8200252 Advertentieverkoop: 033-8200252 |
Door: Natasha Bloemhard, uitgever/hoofdredacteur Salt verleidt, inspireert en verbindt - op een licht verteerbare wijze - op het gebied van een actief, avontuurlijk en duurzaam leven. We zijn er voor iedereen met een open blik en een open mind, die tevens staat te trappelen om nieuwe dingen mee te maken en ze tot op de ziel te beleven. Maar ook zij die geïnspireerd willen worden door ‘goeroes’, mensen met mooie verhalen, die ook graag willen leren, willen ontmoeten, zijn welkom bij Salt. Zonder ‘gloss’, gewoon puur, rauw en eerlijk, maar wel met goede smaak.
Redactionele formule Onze redactionele pijlers zijn: actief, avontuurlijk, gezondheid, spiritualiteit, duurzaamheid en authenticiteit. Het magazine is een onuitputtelijke inspiratiebron voor iedereen die leeft met passie. Salt voedt die passie met nieuwe inzichten, tips, avonturen, innovaties, interviews en heel veel mooie foto’s op het gebied van de actieve en avontuurlijke levensstijl.
Salt verschijnt 6 x per jaar en is voor € 4,50 los te koop in de boekhandel/kiosk of online te bestellen (inclusief verzendkosten). Meer weten? Je vindt ons ook hier: www.getsalt.com, www.facebook.com/saltmagazine, www.twitter.com/saltmagazine
USP's
Doelgroep De Salt lezer is een ambassadeur voor de actieve, avontuurlijke én duurzame leefstijl. Hij/zij trekt er graag regelmatig op uit, reist veelvuldig in zowel binnen-als buitenland, kiest in eerste instantie voor een verblijf in de natuur (water, bergen, bossen), maar combineert zijn verblijf graag met een stedelijk avontuur. De Salt lezer voelt zich vrij en onafhankelijk en wil graag gevoed worden met inspirerende verhalen en initiatieven die zijn/haar leven niet alleen verrijken met belevenis maar ook met betekenis. Vrienden spelen een belangrijke rol. Een deel van de Salt lezers heeft kinderen
Waarom onze doelgroep niet zonder kan Vanwege de behoefte aan de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH) aan passie, actie, avontuur, vriendschap, geluk, authenticiteit, creativiteit, lef, fun en groei
·
|